Re: vykreslovani mrizky ve Windows Vista
Tak to mate pravdu, ted jsem na to koukal opravdu je ve schematu ridsi prahova hodnota. Ovsem v Layoutu mam prahovku nastavenou na 0.254, casto by se hodila jeste hustsi ale to bych umrel. Nepouzivat mrizku vubec nepripada v uvahu.
Ve je schematu jednak ta mrizka rychlejsi diky tomu ze mrizka i prah je ridsi, ale ted jsem koukal, ze kdyz schvalne otevru jeden (zdaleka ne nejvetsi) projekt, tak ve schematu je Schema Elements Total = 1768, a v layoutu ma hotova deska Elements Total = 23635, takze to celkove kresleni je mnohem delsi.
Nene, DWM je ovladani grafickeho prostredi, mj.cast procesu prevadi z procesoru na graf.kartu, at se s tim popere. Vysledky p.Löfflera mi jsou zahadou. Jedine ze pocitac pri testu vykonu hardware zjistil, ze neni dost vykonu a tak DWM bezi ale pouze ve velmi omezene mire nebo uplne na minimum. Ovsem to je dohad..
Pane Löfflere, stisknete soucasne kavesy WIN+PAUSE(BREAK) a napiste prosim index hodnoceni, najdete ho zhruba uprostred, polozka Hodnoceni.
Pridavam vysledky mereni se zapnutym DWM ale veskere animacni a graficke a buhvijake jeste vymozenosti jsou vypnute, cili chova se to vzhledove temer jako Win2K:
DOTS: 2004080 <---------------!!! O NECO VICE BODU, ale kdyz se kresli pres SetPixel nebo SetPixelV, tak je to vykresleno v pruzich viz. http://papouch.com/users/hroch/demopruhy.gif !!!
RESOLUTION: 1600*1200
SetPixel: 22328ms, CPU 55%
SetPixelV: 21969ms, CPU 55%
GDI MoveToEx: 33672ms, CPU 55%
Canvas MoveTo: 33766ms, CPU 55%
ovsem DWM stale bezi, takze nevim nakolik je to jako v Win2K, Cely zbytek systemu vypada jak kdyz neni hw akcelerace. Chovani Formicy je tak o 20% lepsi.
Mriz misto tecek by byla spise rusiva (v Eagle je tato moznost a neni to moc hezke, vyuziti to ma pouze pokud potrebujete soucastky zarovnat.
Castecne souhlasim s vasimi duvody, na druhou stranu zabrat 8MB ramky v dnesni dobe je temer zanedbatelne, soucasne u toho hrat hry nikdo nebude. Kresleni stavajici nebo nove pomoci bitmapy muzete podminit budto prepinacem v menu nebo si rovnou zjistite verzi windows a pak se nemusite tolik stydet. (Pokud vam neuniknou zdrojaky tak proc se vlastne stydet..) Jako uzivatel radsi ozelim 8MB nez vecne zpomalenou praci, to musite uznat sam.
Klidne nejake demo tohoto zpusobu poslete, rad to vyzkousim. Rekl bych ze Eagle to ma na stejnem principu (tedy ze dokresli jen nove odhalene strany, zbytek posune jako bitmapu). Ovsem asi bude opet zalezet na zpusobu kresleni v zavislosti na tom, o jak velkou cast obraz posunu.